Monday, August 18, 2008

Gambar Melayu Angkat Bendera DAP

pilihanraya kini     6:18 PM    

(Orang PAS sorang tu, siap senyum lagi bila PilihanrayaKini ambil gambar dia, ishk ishk dasar tak tahu malu betul lah)

Tengok ni seorang Melayu yang tidak sedar diri telah angkat bendera DAP (kerajaan kafir harbi Pulau Pinang) dengan penuh kagumnya. Wartawan PilihanrayaKini sempat mengambil gambar kelakuan lelaki terbabit dengan bendera DAP tersebut. Dari jam 9 pagi hingga jam 12 tengah hari, lelaki terbabit tidak lenguh lenguh tangan memegang bendera DAP itu. Malang sungguh kalau orang Melayu pergi sokong DAP, satu parti yang jelas jelas tentang negara Islam. Inilah contoh orang Melayu yang tidak sayang dengan bangsa dan agamanya. Bila dah jadi macam Melayu di Singapura barulah nak sedar diri kot. Malulah sikit pada pejuang pejuang Islam yang terdahulu.

0 comments :

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.