Thursday, September 25, 2008

Minyak Turun 10 Sen, Tiket Bas Mahal Gila

pilihanraya kini     9:52 AM    


Panglima pelik betul dengan pengusaha bas sekarang ni. Hari ini minyak turun lagi 10 sen. Bas semalam tak dak langsung yang lalu kat highway sebab nak tunggu harga minyak baru. Bas isi pakai harga minyak subsidi tak pakai harga biasa macam orang lain. Tol pun murah, diskaun lagi 50%. Bas complaint pasal kos operasi meningkat. Ada yang mintak nak naikkan harga tiket sampai 100%. Panglima ingat pengusaha bas adalah pengcekik darah terhebat musim raya ni. Kemudahan operasi meningkat apanya. Tengok sendirilah Pudu tu macam manalah keadaannya. Sesak, Kotor dan Buruk je bangunan dia. Rakyat patut boikot bas. Mereka ni menangguk di air keruh je banyak. Masa nak beli tiket mulut manis..dah naik atas bas layan macam kita ni tumpang bas dia orang je. Ada ke patut macam tu kan..

0 comments :

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.