Monday, November 17, 2008

Skandal Rasuah Anwar Masa Jadi TPM

pilihanraya kini     2:01 AM    

Dah habis Anwar kebas bagi kat kroni kroni dia. Sekarang barulah Anwar tuduh DEB itu tak ada faedah. Ada ke patut macam tu. Anwar ni memang dasar kacang lupakan kulit. Semua kroni dia kaya raya masa Anwar jadi TPM. Nasib baik Anwar tak jadi PM, kalau tidak makin kaya lah diaorang ni.

2 comments :

Che Moq™ said...

Salam

Anwar mudah lupa...bapa segala kroni dizamannya...bapa segala politik wang dizamannya..

adibeta said...

Salam...boleh perjelaskan lagi imej posting....saya berminat nak simpan sbg bukti untuk menangkis serangan 'musuh'/ tq

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.