Monday, February 9, 2009

Pekida Warning Karpal

pilihanraya kini     7:24 AM    


Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia (Pekida) mendesak Pengerusi DAP, Karpal Singh memohon ampun secara terbuka kepada Sultan Perak, Sultan Azlan Shah dengan segera.

Pengerusi Pekida, Jamaluddin Yusof berkata, permohonan ampun mesti dilakukan ekoran kenyataan Karpal mahu mengambil tindakan mahkamah terhadap baginda dianggap menghina Sultan Perak. 'Kami memberi amaran sekeras-kerasnya bahawa Pekida tidak akan membiarkan tindakan Karpal yang kami anggap menderhaka terhadap Raja-Raja Melayu.

''Kami mahu beliau memohon ampun kepada baginda dengan segera kerana perbuatan itu sangat biadap dan tidak boleh diterima majoriti rakyat Malaysia," katanya kepada pemberita selepas menghantar notis bantahan kepada Karpal di Pejabat DAP Perak di sini hari ini.

10 comments :

Anonymous said...

saya rasa kapal sink tak akan mintak maaf punya...ada berani ka pekida...takat nak beri warning semua orang boleh.

-cakap-serupa-bikin

PEKIDA warning kapal...eh karpal bagus..

dia kena tahu gangster melayu yang pejuang penjaga Raja dan Agama itu sudah mula marah.

jangan lumpuh seluruh badan sudah lah...

Anonymous said...

alamak.
aku kalau organisasi lain saman Karpal ke, warning karpal ke, aku ok je.
Kalau pekida ni, pukimak la sikit. Gangster wooo... Aku rasa pekida tak payah marah karpal. Ambik je kereta karpal.sebab pekida ni layak jadik tukang tarik kereta je. Ehh.. camry MB tu kan ade. Haaa.. tarik yang tu la.Tak pun kalau dah ganster sangat suka pukul sama melayu, suruh pekida tarik kerusi roda karpal.

Anonymous said...

jgn setakat bg warning ajer...
jgn samseng dgn melayu jer..
jgn berani pukul org melayu ajer...
jgn berani gertak org melayu ajer...

aku nak tgk abih ni PEKIDA nak buat apa pulak kat bangsa melayu...

Anonymous said...

xde manenye berani PEKIDA ni nak pi kerjakan si Karpal Mangkuk tuh... dgn melayu berani la...

Anonymous said...

kat butterworth ada geng 3line tunjuk samseng kat meluyu ja.tunjuk kuat n pengaruh byk.asyik cari gaduh dgn org ja, tapi tak berani 1by1 kuat dgn geng je.nama dia rosli saari(V6). jom pakat ramai2 kita hentam dia....

penkid daa.. said...

dh berabad2 aku tunggu..tkde ape2 pun jadi!!

Anonymous said...

pekida ni ghebang saja... mana berani dr dulu sampai lani dok bagi amaran lagu saja.....

Anonymous said...

majlis ayahda semalaysia ni tak gheti nak malu2 ka.... org dok pakat2 kutuk pekida.... depa dok tak buat sesuatu untuk membersihka nama pekida....

bapak apa macam ni....tak gheti nak jaga anak2.... dok biaq anak2 jadi haru-biru.... tungging-langgang sampai lupa syariat agama.... ker BAPAK depa pun lagu tu jugak....heheheheh

Anonymous said...

ape tindakan?...
warning je kah?

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.