Tuesday, March 31, 2009

Anwar Tak Sabar Dah

pilihanraya kini     12:07 PM    

Anwar Ibrahim ada kat Thailand semalam. Dia bagi ceramah kat Thailand, bagitau kata kena berdamai dan tentera jangan masuk campur konflik di Thailand. Pandai pandai la pulak dia kata begitu kat sana. Kenapa lah Anwar pergi kat sana? Jumpa dengan Arnaud Dubus, wartawan Perancis tu ker? Lepas ni jangan terkejutlah kalau ramai wartawan asing yang jambu jambu mukanya ada kat Bukit Gantang dan Bukit Selambau. Memang Anwar kemaruk nak kuasa.

1 comments :

Anonymous said...

Hangpa kaum biadab, tak bertamadun!!!!!!!!. Ada hati nak gesa orang pilih hangpa, peragai lanun, jakun terap. Jangan dok mimpi nak menang, kami ni semua bukan lembu yang boleh dicocok hidung!!!!. Hanpa mampuih, dok jaga tepi kain orang, hangpa sendiri pun entah apa nak jadiiiiiiii, hari ni pelok salam punya salam, besok lepas sengat, hentam ikut suka hati hangpa kat orang tua tu. Dah la halau, pemain dia pula. Hangpa tak pedulikan rakyat, yang hangpa tau isi tembolok sendiri. Dekat pilihan raya ni hangpa buat macam-macam janji, lepas tu hangpa buat pekak badak. pengundi hangpa kena tipu sekali lagi!!!!. sampai bila???????

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.