Thursday, March 5, 2009

Keluarga Panggil Tan Pada Nizar

pilihanraya kini     8:03 PM    


Kalau korang nak tahu..dekat rumah ahli keluarga terdekat panggil dekat Nizar ..dengan panggilan Tan. Aku dapat cerita nih dari keluarga terdekat dia. Mereka bagitau bahawa Nizar tak lulus pun belajar. Sengaja ja pakai title "IR" tu nak tunjuk hebat. Masa belajar dulu kerajaan BN yang sponsor sampai luar negara. Balik nak sokong PAS. Keluarga Nizar semuanya orang UMNO. Arwah ayahnya pernah berpesan supaya jangan sesekali menderhaka pada UMNO. Fadil, abang Nizar cukup terguris bila Nizar bertindak menyokong PAS. Pada hari raya lepas, Nizar tidak pun menziarahi pusara ayahnya. Abangnya malu dengan sikap adiknya yang jadi begitu memuja PAS dan Anwar Ibrahim.

9 comments :

ctangang said...

Ye ke, ini sudah menipu mana boleh pakai Ir kalau tak Passs, walaupun dia PAS.

Anonymous said...

bukti please..

Anonymous said...

ir = india rendek

kesian...si tanggang moden ke dia ni?

Nizar itu memang seorang jurutera, bukan suka-suka ada IR didepan ...

BUKAN SETAKAT KACANG LUPAKAN KULIT,
TETAPI KACANG YANG DAH BUSUK.

Anonymous said...

Ini lagi satu penulis otak udang Kuala Sepetang. Dah ta ada isu, buat fitnah. Kalau tak tahu jangan buat cerita. Elok kau tulis berapa ramai pemimpin anda yang berijazah kangkung, profesional kangkung akhirnya 'TAN' dan 'SAMI' juga yang kau orang cari nak buat sayur kangkung, sendiri tak boleh bikin.

Anonymous said...

Hadis Huzaifah r.a katanya:
Aku telah mendengar Rasulullah s.a.w bersabda: Tidak masuk Syurga orang yang suka menabur fitnah.

Nombor Hadith Dalam Sahih Muslim : 151

Anonymous said...

salah seorang penulis blog yg otak lembu...wakaka..bangang tahap A..
derhaka pada Allah aku pernah dgr..derhaka pada ibubapa..derhaka pada ameno x der pulak...amno tuh dah setaraf ker ngan pangkat Allah@ibubapa??
nak tulis fikir dulu bro..kompem ari2 mkn otak lembu..wakakakak

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.