Thursday, March 12, 2009

Mohd Sabu Buat Apa Tu Dengan Teresa Kok

pilihanraya kini     12:21 PM    





Mesranya Mohd Sabu dgn Teresa Kok...makan pa tu...makan pa tu...lazat nampak... lebai pun tanggal bila jumpa Teresa Kok..Mohd Sabu oh Mohd Sabu..lepas Normah..ko nak kat Teresa pulak ke???

5 comments :

Musah said...

Salam,
Tuan,

Rasa-rasanya tidak perlulah nak dinyatakan perkara kecil ni, cuma berjumpa dlm majlis makan bukan mereka berdua-duaan.

Takut nanti orang atas pagar mula menyampah gan BN.

Terima kasih

lawak betul cerita bergambar dalam blog ni..macam macam spekulasi kau buat yek hahaha.

betul juga kata musah tu. tak perlulah nak bising bising untuk perkara remeh macam ini.

lebih saudara berikan cadangan bagaimana nak pulihkan ekonomi negara. itu lebih afdal daripada skodeng orang lain.

http://pkrpasdap.blogspot.com

melayu suka cari barang dari indo kalau tak ada duit...

yang nak class sikit, cari barang amoii cina...

SETUJU

Anonymous said...

Awat dia tak kata macam tu, kan depa semuanya kaki tu belaka. Kalau depa, si anu tu, tentu dah kena raba juboq. Depa ada imuniti, nak kesah apa. Dok tak duduk, gempaq seluruh negara. Probe punya probe, diam seribu bahasa. Kalau kena kat orang, sampai dok dimeja makan pun, berlambak orang dok ada keliling, tapi jenis depa ni sanggup buat cerita, mereka-reka fitnah. Perkara macam ni dah Jadi asam garam depa.

momotaro said...

artikel yang lebih kepada fitnah.. salah ker mat sabu makan dengan teresa kok.. lagi pun dia bukan makan berdua... mata ko tak nampak ker diorang makan beramai-ramai,,,,
fitnah merosakkan dunia...

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.