Monday, March 30, 2009

Nizar Rampas Mikrofon Masjid

pilihanraya kini     4:38 PM    


Datuk Dr Mohd Zambry Abdul Kadir berkata Nizar bersama beberapa penyokongnya memasuki masjid di Simpang semalam dan terus mengimamkan solat Maghrib.

"Bagaimanapun, Nizar kemudian bertindak keterlaluan apabila cuba mengambil alih jemaah dengan meminta mikrofon daripada imam dan cuba mengadakan ceramah sebelum menunggu Isyak," kata Zambry.

Nampak sangatlah Nizar ni sudah kemaruk kuasa. Program solat Hajat yang dibuat oleh BN pun Nizar datang dan ganggu. Tak malu punya Nizar. Terdesak sangat nak kuasa nih. Dah lah rampas kereta...mikrofon pun kau nak rampas

5 comments :

Padiyappa said...

Mungkin Nizar merasakan bahawa dirinya masih menjadi pilihan rakyat...sedangkan hakikatnya Nizar hanya disogok dengan kenyataan yang palsu yang digambarkan oleh pencacainya yang berkepentingan dan sering mengambil kesempatan di atas kebodoh sombongan dirinya...PRK Bukit Gantang sahaja yang akan membuatkan diri Nizar tersedar dari lamunan indahnya dan kembali ke dunia realiti...Ayuh rakyat Bukit Gantang...Kejutkan Nizar dari tidur lena diulit DAPnya...

Anonymous said...

Sudah memang pasti kamu tidak biasa dengan adab seorang makmun dimasjid. mana ada rampas -rampas microphone, rampas dari siapa??, kalau kamu dah biasa rampas merampas, janganlah nak babitkan masjid pula. seluruh makmum masjid dikala itu mengetahui cerita sebenar, tolak, zambry mbh dan kuncu-kuncunya yang terasa kecut perut melihat DS Nizar dijemput menjadi Imam solat maghrib di masjid simpang. Zambry dan kuncu hanya layak berdiri di saf hadapan, dibelakang Imam, sebagai makmum. Kalau tidak berminat dengan beliau sekali pun, janganlah sampai biadab begitu rupa terhadap orang yang mengimami kamu semasa solat. kamu apa agama????. Bangang!!!.

Anonymous said...

Astagfirullah... Ko neh x suke orangnyer ke??? don`t critics based on your though... Mind your though coz it become words... kalo lah ko neh wat fitnah.... Fitnah tu sampai2 la ari kiamat ko fitnah... erm... terpulanglah kat ko labu nak ingat kat tuhan mu sebelum wat sesuatu...

Anonymous said...

pikir logik da la..ade ke nizar nak men rampas2 mic dalam sebuah masjid yg menjadi tmpat ibadat org islam..bodo ke ape..??bdak kecik pn tau adab dalam masjid...lagipn nizar ada kat situ atas jemputan imam masjid berkenaan dan secara kebetulan lak pemimpin umno pn ada kat situ..tapi yg aku hairan,apesal pemimpin umno marah sgt klo dia jadi imam pn..aku dok kat situ aku tau la ape yg berlaku..bodo piaq btol puak umno ni..pemikiran sempit..!!!sampai time solat pun nak diputar belit menjadi satu isu politik...melampau sungguh..!!

Anonymous said...

Hurm...blogger pembela negara...dkt lambang tu ade nama Allah & Muhammad SAW...Kalau jadi blogger pembela agama kan lagi bagus...tak buat fitnah...tak menghina saudara seislam...insyaAllah selamat dunia akhirat...=)

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.