Sunday, March 22, 2009

Orang Melayu Punca DAP Menang Di Penang

pilihanraya kini     6:02 PM    

Ha..kan dah kena dah..kalau undi lagi calon PKR dan PAS di Bukit Selambau dan Bukit Gantang maka orang Melayu akan terus disindir kerana kebodohan orang Melayu sendiri. Mereka menang..orang Melayu yang undi mereka pun mereka tak ingat dah..tu lah sebabnya kalau undi Pakatan Rakyat. Undilah lagi Pakatan Rakyat kalau tak serik serik lagi.

7 comments :

Ezad said...

melayu menang sorak je

GuruBashid said...

Kemenangan DAP di Pulau Pinang merupakan legasi PAS dan PKR yang tidak dapat saya lupakan. Ini patut menjadi pengajaran berguna bagi orang Melayu, khususnya di Pulau Pinang. Apa yang berlaku di Pulau Pinang tidak patut dibawa ke Perak, Selangor dan negeri-negeri yang kedudukan komposisi kaumnya hampir sama. Orang Melayu Pulau Pinang yang sedang menempatkan diri mereka di Kedah dan Utara Perak setelah tertekan di negerinya sendiri jangan sekali-kali membawa perangai buruk mereka di negeri-negeri baru. Cukuplah negeri anda yang jatuh ke tangan DAP jangan sampai giliran kami pula.

Salam Semua,

Semoga Orang Melayu MULA CELIK dan jangan terpedaya dengan janji Manis PKR, PAS dan DAP.

Ingat, kalau dah terlepas Kuasa ditangan Cha Ya Nun ALif, sukar nak dapat balik nanti. Dan kita tahu siapa yang diperkudakan untuk mendapat kuasa itu. Inilah yang sedihnya.

Melayu kalau sokong Pakatan jadi Me-Kayu...

http://pkrpasdap.blogspot.com

Anonymous said...

Gerakan tu parti apa ya????????? Inilah akibatnya kalau dah gila kuasa!!! Umno menang besaq juga kat Penang, tetapi bagi negeri kat GERAKAN, kenapa tak UMNO saja yang perentah???????? Woi, orang melayu dipenang memang dah kena tipu dengan umno hang tu. Ramai orang melayu penang yang pindah pi kedah,bukan kerana DAP yang baru setahun perentah penang, tetapi kerana umnobn yang perbodohkan orang2 melayu penang sejak 51 tahun dah. Jangan nak buat fitnah bodoh. Orang melayu tak sebodoh suku sakat umno haprak hangpa tu.

TebuHitam said...

Serik mmg serik.
Tapi kenapa org Melayu dah kena baru nak ingat?.Kenapa sebelum kena tak ingat dulu??...

Anonymous said...

DAP ngan gerakan sama je...
mula - gerakan guna BN nak dapat kuasa.. bila dah kuat bagi dekat DAP..
DAP beli tanah melayu. esok anak cucu kita Tuhan pun tak kenal pun tak tau..
Moga2 Tuhan bagi kecerdikan pada pemimpin org melayu islam UMNO&DAP

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.