Monday, March 16, 2009

UNDILAH CALON BN DI BUKIT GANTANG

pilihanraya kini     11:08 PM    

Kalau orang PAS kata nak kepada kerajaan perpaduan..inilah dia calon BN dan juga calon perpaduan bagi orang PAS di Bukit Gantang. Kalau betul betul mahu kepada kestabilan, PAS tidak perlu letak calon di Bukit Gantang. Tunjukkan keikhlasan PAS untuk benar-benar mahu kan kepada kerajaan yang stabil. Duit tidak membazir dan usaha boleh difokuskan untuk pulihkan ekonomi negara sekarang ini. Tapi nak ke Nik Aziz dan Anwar Ibrahim dengar cakap Haji Hadi Awang..? Ke Hadi Awang sorang je yang nak perpaduan..Anwar dan Nik Aziz tak nak...Walau macam mana pun..kalau nak perpaduan ambil calon ni sahaja secara sebulat suara. Senang kerja..boleh tumpu masa untuk buat perkara yang lebih mustahak iaitu pulihkan ekonomi..ada berani orang PAS?

23 comments :

Anonymous said...

Alahai mamat ni...kalau sokong mamat ni lagi bertambahla tanah org Melayu yg BN amek pastu jual kat org cina...Lagi byklah duit rakyat yg KERAjaan amek utk pembangunan yg harganya tidak masuk akal...

Anonymous said...

sebulat suara sokong yang tersebut diatas..... he he Hidup UMNooo!

Anonymous said...

UMNO tetap tidak akan berubah. UMNO tetap akan kalah. UMNO tetap sombong bodoh. UMNO takkan ke mana. UMNO masih tidak redha.

TokMudim said...

Undi BN............selamat BN




Say No to "Oral Sex". Respect your Wife.

Anonymous said...

wahai rakyat tolonglah undi BN supaya negara kita jadi bankrap tapi kaum kerabat BN jadi kaya raya, tengoklah dividen EPF hanya 4.5%, mana pergi duit kita tak tahu, tengok semua syarikat GLC rugi...bodoh lah kalau undi BNNNN

Anonymous said...

komen maki hamun pun tak guna, org amenoo mmg camni.UMNO dah kena kencing berak dek ahli sendiri psal tu tuka jadi amenoo.

Anonymous said...

UMNooooo itu suci,cakap berlagak tak sedar diri

Anonymous said...

sEKARANG ORANG mELAYU TELAH DIBERI PILIAN CALON YANG BAIK DARI parti yang berjasa- read UMNO

undi UMNO bawa kesejahteraan
undi PAS meneruskan keadaan huru hara/ read ANARKI di Perak

Pilihan bijak di tangan pengundi

Jangan ulang kesalahan PRU12

GUNALAH MATA HATI BILA MENGUNDI- SOLAT ISTIKHARAH SEBELUM PRK BUKIT GANTANG, BUKIT SELAMBAU DAN PRU 13 NANTI-YANG BENAR TETAP BENAR- MINTA ALLAH TUNJUKKAN DAN BUKAKAN MATA HATI KITA. AMIN

http://pkrpasdap.blogspot.com

SIVA spekar PERAK upah samseng jaga diri dan keluarganya...

mudz said...
This comment has been removed by the author.
GuruBashid said...

" UMNO tetap tidak akan berubah". Berhati-hati mengeluarkan ungkapan seperti itu takut-takut terkeluar daripada aqidah. Sesiapa sahaja atau apa-apa sahaja makhluk ciptaan Allah semuanya bersifat baharu. Yang sifatnya baharu akan berubah-ubah. Apatah lagi UMNO yang merupakan makhluk ciptaan manusia dan merupakan benda yang baharu sifatnya. Maka UMNO seperti juga PAS tidak terkecuali daripada mengalami perubahan. Insya-Allah di Bukit Gantang perubahan itu akan berlaku di mana tempat PAS akan diambilalih oleh UMNO. Tidak mustahil, sebab UMNO itu baharu dan Tuhan kita serupa sahaja.

Anonymous said...

Tololnya pemikiran penyokong Umno ni. Kalau betul-betul nak kepada perpaduan sebagaimana yang kamu paparkan itu sepatutnya BN lah tak letakkan calon kerana itu kerusi PAS.

Kalau BN yang masuk lawan juga maka BN mahukan perpecahan kerana lawan PAS yang sememangnya sudah memiliki kerusi tersebut.

Kenapa bodoh sangat ni....

Anonymous said...

UMNO@BN atau PAS@PR ibarat keretapi masuk terowong Bukit Berapit melalui bumi Bukit Gantang.Masaalahnya kepala keretapi penumpang UMNO@BN ini rosak teruk,nak repair pun model lama. No spare part. Lebih baik pilih keretapi PAS@PR, baru, laju, murah tak payah sogok-sogok boleh naik dan selamat.

Anonymous said...

Berapa dapat upah buat blog ini?

Anonymous said...

Dulu ramai orang Bukit Gantang masuk skim Pak Man telo jadi kaya. La ni mai pakat-pakat undi UMNOBN cepat jadi kaya!!!Kalau tak kaya, yang jadi wakil kaya pun jadilah, dapat tumpang sekaki!!!

TebuHitam said...

Ada org nak dividan EPF lebih dari 4.5%.Dah dapat 4.5% pun dah kira bersyukur.Kalau tak dapat langsung agaknya puak2 yg tak bersyukur akan menyalak macam anjing.
Dah diberi betis nak peha.Jangan ikut macam pemimpin2 puak2 Pakatan.cakap tak serupa bikin.cakap berpusing pusing.

Anonymous said...

Betui hangpa tak kesah 4.5% pun ok, nak kata apa lagi, nasi dah jadi buboq, pandai jaga ekonomi la tu kononnya. Awat tak macam tu, la ni pekerja dapat seredak, hampas, amenobn dapat isi. Duit titik peluh rakyat hangpa kausuak habis. Sapu keliling.

Anonymous said...

Jangan tanya orang ipoh ke, kuala lumpur ke, orang p.pinang ke? Tapi tanya lah orang Bukit Gantang siapa sebenarnye Calon BN ni. Tapi jangan tanya AJK Bahangian depan Menteri tapi tanye ssorang sorang, Anda akan dapat jawapan yang anda tidak mahu dengar jika anda penyokong setia BN.

siti said...

cis,tak kelapaq aku nak undi bn.dah la parti rasuah,ada hati nak soh orang undi depa,astarghfirlahhalazim,dosa,dosa.bn cam ni la,bila mai mengundi kempen habis sampai tv dan suratkhabar pun konkel.ini satu soalan orang kuat pas nak bagi kat orang bn,sila jawab.masa pas perintah terengganu awat kerajaan persekutuan tak bagi wang royalti kat pas terengganu,ni bila bn perintah terengganu,baru nak bagi.dah takut tu takut la we jangan sampai dok buat kedengki kat orang.macam ni ka soh orang undi bn.dasar kerajaan cuak (takut).

Anonymous said...

TAK UNDI BN PUN TAKPA SEBAB PERAK NI CINA YANG PUNYA. JANGAN RISAU. PERAK CINA YANG PUNYA. UNDI PAS = DAP. CINA YANG PUNYA.

Dulu: (Melayu 9 orang ja)
DAP 18
PKR 7
PAS 6

Sekarang: (Melayu 29 orang)
BN 28
Bebas 3

TAK BUKA MATA PUN TAKPA. TAKYAH UNDI BN SEBAB KITA TAU PERAK NI CINA YANG PUNYA!

Mat Takbirrrrr!

Anonymous said...

Orang BN ke atau PAS ke....tetap manusia. tetapi kalau da namanya melayu...bila ada kat atas akan jadi pelupa pada org di bwh kerana kuasa dan duit menguasai diri.

Kalau BN..... semuanya nak berkuasa.....media elektronik, media cetak dan apa saja yg blh menggugat mereka. Ini bukan la di katakan demokrasi tetapi kuku besi. mcm mana rakyat nak percaya pada BN.....

Anonymous said...

hahahaha pas da menang.. Alhamdulilah rakyat perak dapat menilai ysng mana baik yg mna buruk.. Ptt la EEMNO tkt nk bubar dun and undi smula.. mmg confirm akn kalah punya. hIDUP PAKATAN RAKYAT!!!!! HIDUP PAKATAN RAKYAT!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

PAKATAN RAKYAT MENENG........IDUP PAS

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.