Sunday, April 5, 2009

GAM Yassin dan Juara Akademi Nasyid

pilihanraya kini     10:55 PM    


Yasin dan juara Akademi Nasyid Azhar Atan malam tadi bukan sekadar tampil menghiburkan penonton, malah menyelitkan unsur-unsur kempen untuk pembangkang dalam persembahan mereka di Simpang, Bukit Gantang.Yasin dilihat beberapa kali memberikan ingatkan kepada kira-kira 150 peminat dan penyokong Pakatan di konsert santai di Simpang itu. "Jangan lupa, Selasa ini, undilah calon Pakatan Rakyat," disambut tepukan dan sorakan penonton di pentas terbuka di kawasan rehat R&R di situ. Selain mereka, Akhbar juga datang utuk kempen dengan pembangkang. Gam sahaja mereka ni dari keluar di stesyen TV. Kalau nak cari publisiti buatlah TV sendiri dengan Pakatan Rakyat. Dasar tak kenang budi.

9 comments :

Anonymous said...

Baguih, yassin dah sedaq hangpa bila pulak, takkan nak tunggu hingga tua bangka nak mampuih?????????.

Anonymous said...

Siapa ajaq hangpa stesen tv yang dok ada ni, hak umnobn punya.Kepala hotak, spesis bodoh, teruk dari lembu kereta!!!!!.

Anonymous said...

apo lah bangang bona kau ni... suko ati dio lah nak sokong sapo2... amy search pon sokong nik aziz, takdo sapo pon nak marah... yg kau nak sekat tuh org melayu jugak! bangso kau jugak! kato nak mempertahankan bangso, tapi kojo kau nak menyekat rezki bangso sendiri... sobab tulah yg paling elok memperjuangkan agamo Islam, itu lobeh baik daripado memperjuangkan bangso nih! ado paham ko! jangan buek bangang! sekali sekalo cubo donga apo orang nak cakap, ni asyik nak donga cakap kau ajo... poie mampuih la pemikiran kolot macam ni!

anonymus kt sini bodoh

SuaraMuda said...

Jangan cepat melentik.

Tak kenal ke Bapak Yassin sape? Kenalilah Dr Sulaiman.

Yassin hanya dibayar oleh PR untuk menghiburkan pendengar dan cakap: "Jangan lupa Undi Pakatan Rakyat".

Kiranya, Pakatan mengunakan publisiti Yassin untuk tarik pengundi la... Samaada Yassin Mengundi ke, Tak mengundi ke, Pangkah BN atau sebaliknya hanya Allah dan diri Yassin yang tahu.

Yasin dari dulu sokong Anwar...cuma sekarng baru jelas..

GAM sampai lekat hahaha..

tapi baik kita gam minda mereka agar tidak terpedaya dengan dakyah pakatan rosak..

Anonymous said...

ini bukti artis pun berfikiran terbuka..melayu glokal...hidup yassin!!!

Anonymous said...

mcm2 tol laa..

Leesa said...

kate malaysia guna sistem demokrasi, kalo nak sekat2 nih tak syiok la..bagi la depa bersuara jugak, kerajaan jadi lah kerajaan yg adil, jgn berat sebelah... kalo kene negara org pandai cakap, bile negara snirik, tak pandai pulak buat...

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.