Monday, May 18, 2009

Uthayakumar Bukan Ikon Malaysia

pilihanraya kini     8:12 AM    

Ade ke logik Uthayakumar dipanggil oleh Gobind Singh Deo sebagai ikon Malaysia????? Bapa Gobind Singh Deo lagi layak dipanggil sebagai ikon. Uthayakumar, pemimpin Hindraf yang baru dibebaskan dari ISA digelar sebagai ikon? Orang yang berbohong kepada masyarakat India di Malaysia kerana menjanjikan RM1 juta setiap orang dikatakan sebagai ikon...orang yang menyebabkan masyarakat India hilang kuasa dalam pentadbiran kerajaan dan hilang banyak kerusi di negeri dikatakan sebagai ikon??? Inilah dia penyelewengan fakta oleh sesetengah pihak yang mahu melihat orang yang mengepalai demo jalanan dan membaling batu bata kepada polis sebagai hero...pandai betul mereka berlakon kan...tengok lah nanti kalau dah bebas nih..nak pandai terima kasih ke tak???????

3 comments :

Mr.KETAM said...

Gobind Singh tu HINDU ke??

Mr.KETAM said...

Untuk pengetahuan orang ramai RAKYAT INDIA tak pernah tersisih tetapi PEMIMPIN yg macam Uthaya yg tak pernah memikir macam mana nak tolong ORANg2 INDIA.. dan dia hanya perjuangkan NASIB PENGANUT HINDU?? Tapi HAIRAN kenapa SAMi-SAMI (bukan SAMY VELLU) tak pernah bangkitkan apa yang dia bangkitkan??

Anonymous said...

woi...buat apa nak terima kasih? u org bodoh...u org blh demotrasi tapi kita tak blh...sikit2 akta hasutan mcm budak kecik. lagippun kita baru tahu perlembangaan yang diputarbelitkan org oleh melayu di malaysia ni.. bukan ni shj tapi semua hal jadi mcm ni..sbg contoh di kabah, mekkah terdapat patung hindu tapi dirahsiakan.. inilah sikap sebenar orang islam.

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.