Saturday, July 4, 2009

Guan Eng Lepas Tangan

pilihanraya kini     10:20 PM    

Kampung Buah Pala akan dirobohkan oleh Kerajaan DAP Penang pimpinan Guan Eng. Masa nak undi dulu bukan main sedap lagi DAP dok kata macam macam kat BN. Sekarang ni bila dah naik jadi orang nombor satu di Penang, baru lah ketahuan DAP. Aku cadang Hindraf minta satu sorang satu juga untuk rakyat India di Kampung Buah Pala. Guan Eng memang racist, dengan orang Melayu dia hapus DEB, dengan orang India dia hapus Kampung Buah Pala. Naik Pala betul Guan Eng nih....memang patut pun patung Guan Eng kena bakar.

2 comments :

Pada suatu hari, di dalam sebuah kelas semasa sedang belajar, suasana menjadi sangat tidak selesa kerana murid-murid lain tiba-tiba merasakan ada bau tahi manusia yang sungguh menusuk kalbu. Tiba-tiba tak semena-mena, si murid A telah bangun dan telah menuduh si murid B yang berak. Si murid B merasakan teraniaya dan menyatakan bahawa si murid A yang berak cirit di dalam kelas. Dengan tersipu-sipu akibat malu, si murid A telah merayu dan memohon pertolongan si murid B membasuh beraknya. Si murid B dengan lantasnya menjawab "LU BASUH SENDIRI LU PUNYA BERAK, PANDAI BERAK, PANDAI BASUH LAAAAA" Dengan rasa segan dan malunya, si murid A tadi pun pergilah ke tandas untuk membasuh najisnya yang busuk itu....Moral cerita ialah kalau kita sudah terberak cirit, janganlah kita meminta bantuan kawan untuk tolong membasuh najis kita. Seharusnya kita mestilah bertanggungjawab membasuh najis kita sendiri....ALLAH MAHA BESAR

Anonymous said...

gosh. damn racist!

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.