Wednesday, July 1, 2009

Tanda Tanda Anwar Kena Sumpahan Saiful

pilihanraya kini     4:47 PM    

1) Anwar takut nak hadapi perbicaraannya
2) Anwar mula canang bahawa kes perbicaraannya satu konspirasi
3) Anwar upah budak budak PKR dan PAS buat ceramah beritahu kata kes nya satu kes aniaya
4) Anwar buah ceramah untuk timbulkan mood reformasi
5) Anwar mula cari simpat dari luar negara. Gelabah Anwar bila Najib sendiri sudah telefon Obama

7 comments :

Anonymous said...

ya btol...

Anonymous said...

anwar memang kuat main jubur jantan.....puak2 ini lebih jahat dari binatang, sebab binatang pun tidak main jantan sama jantan

Anonymous said...

lemahnya pemikiran orang yg fikir camtu. sedangkan kucing tau mana pasir mana tanah.berak bertempat. inikan anda tak pandai menilai mana benar mana palsu. think logically than you will know.

Anonymous said...

i meant 'then'

Anonymous said...

anyway anwar sememangnya lebih dihormati oleh barisan pemimpin negara luar berbanding najib, paklah, mahathir dan sekonco dengannya

Anonymous said...

Tak habis habis buat fitnah. Sedar lah sedikit ALLAH melihat perbuatan kamu. Dalam bulan puasa ni, jangan lah buat perkara perkara berdosa.

Nampak sah gambar tu bohong. Jangan jadi macam budak budak hingusan orang orang UMNO malaysia. Kami di Singapure meluat akan kepincangan orang UMNO.

Anonymous said...

Orang S'pore, xpayah nk ckp pasal hal melayu kat sini. Jangan sampai melayu kat Malaysia jadi macam melayu S'pore. Sedarla sket!

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.