Saturday, September 26, 2009

Keluar Hassan Ali...Buat Apa Menempel Lagi

pilihanraya kini     6:41 PM    


If i'am Hassan Ali, i will resign from state Exco. Kalau aku jadi kaulah Hasan...buat apa aku nak tunggu lagi..orang dah tak sudi dengan kau. Pipi saja yang tersorong sorong...muka dah senget dah..Khalid gagap tak nak kau lagi. Kau bergaduh dengan Cina Cina dari DAP...tak ada sorang Melayu dari PKR yang bela kau pun. Melayu dalam PAS pun kutuk kau...tak boleh harap betul. Berundur lah Hassan. Kau ada maruah. Selagi orang masih hormat kau, baik kau blah. Sebelum kau sama terjerumus dengan maksiat dan kejahatan yang dilakukan oleh Ronnie Liu. Sanggupkah lagi kau bersekongkol dengan tangan tangan najis murolazoh dan arak yang memimpin kerajaan Selangor sekerang....kalau aku jadi kau..lama dah aku resign.

3 comments :

Anonymous said...

Salam Bro:
Janganlah ada anak2 bangsa membesar menjadi seperti manusia yg bernama Hassan Ali, manusia yg tak tahu berterimaksih, tat tahu kenang budi, bangsa dan pengkianat bangsa. Wang 1 juta duit rakyat telah dibelanjakan untuk peningkatan pendidikan beliau hingga ke PHD, tapi apa balasan beliau kepada negara dan bangsa? Pokemon punya manusia, masuk PAS, hentam, caci maki kerajaan, sekarang lihat apa dah jadi dgn negeri Selangor, hak2 bangsa selain bumiputera di jaga rapi, tapi hak2 orang melayu dan Islam, dgn sewenang wenang di gadai, yg penting nafsu, tembolok dan kuasa, pewot kembung beliau anak beranak dan kroni2 di utamakan. Ni lah contoh pengkianat dan bangsat punya manusia bernama Hassan ALi, pakar motivasi, tapi contoh yg paling terkutok bersama dgn pemimpin2 yg sewaktu dgn nya dari parti PAS, Parti Ajaran Sesat dan menyesatkat anda dan sekeluarga. Marilah kita semua ambil iktibar, buka mata, telinga dan hati, selamatkanlah anak2 bangsa dari sesat dan menyesatkan. Jangna anak2 bangsa kita membesar jadi pengkianat dan bangsat kepada bangsa dan negara.

Anonymous said...

Kepada Hassan Ali, jangalah lah berlagak samseng kampong dusun, dgn bangsa sendiri dgn berani menghentam, mengcaci tapi kalau orang2 DAP dan PKR, telur pun takde, malah jadi penakut dan bacul, pokemon punya orang. Bayar balik wang rakyat 1 juta yg telah kau dapat, itu duit rakyat, bukan dduit mak bapak kau, kita semua rakyat tak halalkan wang kerajaan yg telah diberikan kepada kau. Pulangkan!!!! Haram kejadah punya pokemon.

eekaa said...

Saya bersetuju dengan cadangan anda.

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.