Wednesday, December 16, 2009

Kursus SPIES Training Pengundi Muda Pakatan Rakyat

pilihanraya kini     1:45 AM    



Tadi anak aku ada tanya nombor telefon kat poster ni. Teringin nak joint kursus SPIES ni jugak. Tapi penganjur tu tanya anak aku dilahirkan kat mana? Dah jadi pengundi ke belum? Mereka kata hanya anak orang PAS, PKR dan DAP saja yang layak joint SPIES. Ada ke patut penganjur tu minta anak aku sign borang PKR dulu baru boleh joint kursus.

Apa lah punya kursus....kalau setakat nak buat kursus siapa pun boleh buat. Ni buat kursus nak latih pengundi muda saja. Baik aku minta anak kau pergi kursus BTN. Boleh juga faham perlembagaan Malaysia. Kursus pun ciplak orang punya. Tak malu betul Khalid Gagap. Ko patut buat kursus ajar orang pakai baju dengan betul di atas sofa. Hahahaha

1 comments :

Anonymous said...

Bro aku rasa program SPIES ni untuk ajar anak2 selangor jadi pelacur dan peliwat...takyah la bro nk hntr anak bro ke sana...buang masa jek

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.