Saturday, December 19, 2009

Pakatan Rakyat Menipu Rakyat

pilihanraya kini     4:48 PM    

Semalam aku ada tengok muafakat baru
Pakatan Rakyat buat masa Konvensyen di Shah Alam. Pembohong besar. Janji lama diaorang tak tunai lagi dah mula janji yang baru

Dasar Pakatan Penipu, duit nikah pun dia buat bisnes. Dulu nak kahwin 80 ringgit ja. Tiba tiba naik jadi 300 ringgit. Memang tidak pandai mentadbir langsung.

Baru ni anak kawan aku masuk tadika tak dapat pun duit macam yang kerajaan Selangor janji dulu. Penipu besar. Anak kawan aku pergi jumpa Nik Nazmi nak mintak RM1000 tapi tak dapat pun. Memang Kerajaan Negeri Selangor pembohong. Dasar penipu kuat. Cakap berapi rapi.........bila menang tak tahu nak buat apa.

0 comments :

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.