Tuesday, December 1, 2009

Selangor Halalkan SPIES, Haramkan BTN Di Selangor

pilihanraya kini     4:22 PM    

Dr Halimah Ali buat bisnes SPIES di Selangor. Dia dah wajibkan semua rakyat Selangor ikut program SPIES waktu pergulungan sidang DUN Selangor pada 24 Oktober 2009. Peserta SPIES ini datang percuma. Semuanya dibayar oleh kerajaan negeri Selangor kepada hanya 33 syarikat consultant terpilih sahaja. Confirmlah kroni kroni Dr Halimah sahaja yang dapat projek ini. Bayangkan berapa ribu mereka dapat daripada satu kursus??????????? Makan, minum, bayaran penceramah, bayaran jurulatih dan moderator, claim dan tempat tinggal. Sekali kursus dapatlah RM50,000. Untung banyaklah kroni kroni Dr Halimah. Macam bagi projek kat kelas F jugaklah nih.

SPIES Belia Asas (DUN Taman Medan) dan SPIES Belia Asas (DUN Dusun Tua) adalah contoh contoh kursus SPIES yang Dr Halimah buat. Korang cuba google tengok kat internet, taip lah "SPIES Selangor". Nanti korang akan jumpa cerita cerita pasal SPIES ni. Kebanyakan bekas peserta kursus ini kemudian diserapkan menjadi Unit Amal PAS dan An Nisa. Alamatnya orang-orang UMNO dan Putera UMNO pastinya tidak boleh mendapat tempat untuk pergi kursus nih. Kayalah kroni kroni Pakatan di Selangor. Lepas ni ramailah pengundi muda diaorang di setiap DUN kerana kursus SPIES ini dianjurkan mengikut DUN. Elok SPRM siasat.

4 comments :

TebuHitam said...

Habis duit selangor.
Kalau buat untuk kantung sendiri lebih baik pi mampos laa...
SPRM apa lagi!!
kasi siasat ini mahluk perosak duit negeri.

GOMO said...

sebarkan dan bongkar bro..kita dedahkan kebenaran dan apa yang celaka depa laukukan..

bro tolong warkan hal ni..tq
Pihak Syarikat Evergreen Sdn Bhd yang telah di kaitan dengan seorang berpengaruh politik di Wilayah Persekutuan sebenarnya telah MENCABAR Wee Choo Keong agar berani tampil membuktikan Tuduhan tidak berasas nya itu. Jika benar apa yang Wee Choo Keong nyatakan tidak perlulah untuknya BERSEMBUNYI dan terus MENYIMPAN bukti yang ada. Dedahkan pada Media dan Rakyat akan hal ini. Berani kerana benar, takut kerana salah! http://www.papagomo.com/2009/12/terkini-laporan-polis-menyangkal.html

Anonymous said...

saya peserta SPIES DUN TAMAN MEDAN, saya berpendapat bahawa tidak ada unsur politik yang dibawa dalam modul tersebut, tetapi lebih banyak kepada untuk diri kita mengenal pencipta, mengenal diri sendiri, hubungan kita dengan masyarakat, supaya kita dapat mengubah cara kehidupan kita kepada yang lebih baik. apa yang saya hendak nyatakan disini, berdasarkan kepada pengalaman saya dapati banyak perkara yang baru, antara kehidupan seorang yang bernama insan yang selalu ego, sombong, takabur. sebenarnya selama ini kita lupa pada amanah yang ditentukan oleh pencipta. last sekali, saya harap saudara penulis dapat membuka hati, jangan menulis membuta tuli, takde fakta hanya ikut andaian sahaja, iut dulu program spies baru best.

Anonymous said...

SAYA SETUJU...... DEDAHKAN. dedahkan banyak-banyak, yang program spies tu memang untuk mengubah minda indan menjadi lebih KAMIL tak de unsur-unsur politik. BAIK SPRM siasat pemilik blog ini, orak dia UMNO totok. main serang, takde fikir panjang, main tuduh takde bukti.

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.