Friday, December 11, 2009

SPIES Selangor Ciplak Modul ESQ

pilihanraya kini     9:41 AM    


Sorang budak yang pergi kursus SPIES beritahu dia nangis bila tengok BIG BANG dalam kursus SPIES. Sebijik macam kursus ESQ 165 bang...budak tu bagitau. Patutlah hari tu masa ESQ 165 buat kursus kat SUK Negeri Selangor, geng geng SUK Selangor tu siap rakam lagi masa trainer ESQ kat atas pentas. Rupa rupanya mereka tiru modul ESQ kemudian tukar jadi SPIES. Memang Khalid dasar muka tak malu. Menciplak modul ESQ.

8 comments :

Anonymous said...

Aku ingatkan mangkuk2 pr ni insaf n tobat bila masuk kursus esq..ambik nilai2 positif dan menjauhi terlalu cinta dunia..
Tapi..kalo dah dasar kebodohan mangkuk2 pr ni..ajar macamana pun kursus..bodoh jugak akhirnye..

sebab benci depa tolak semua..last sekali ambik kursus ciplak dari ESQ dan tidak berbangga dengan kursus BTN yang dihasilkan oleh rakyat Malaysia.

isu sama dengan kes camry dan perdana..

Anonymous said...

khalid gagap bodoh.

ko fikir logik ke tidaak ni

nik nazmi kata masa dia lari lari kat kem meru, selangor. jurulatih tunjukkan dia kedai yang dipunyai peniaga Cina. Aku dah survey jalan kat Meru tu. Mana ada peniaga CIna. Jawa dan Melayu saja yg ada

memang nik nazmi penipu besar. tak caya korang pergi tengok sendiri

Pak Tam said...

Begitulah politik melayu hari ini. Yang merosakkan melayu adalah melayu sendiri. Fitnah PAS terhadap UMNO tanpa batasan.. syarahan agama jadi pentas politik. Ayat al-Quran ditafsir ikut selera politik parti. Sokong DAP kerana kuasa bukan lagi kerana agama. Apakah DAP lebih Islam daripada UMNO hingga PAS sanggup menolak UMNO dan sebaliknya mahu bersama dengan DAP!

Anonymous said...

tak baik buat gambar tok guru mcm 2...Allah akan membantu golongn ulama kerana mereka menegakkan kebenaran. keadilan dan kebenarankan dari islam. Jika golongan kafir zimmi ini yang suka akan kebenaran dak keadilan maka apa yang perlu kita tegakkan kita tegakkan.

patutkah ulama-ulama ini nak bersekongkol dengan org yang dikatakan muslim tapi kronisme dan korupsi rasuah sebagainya. kan kronisme dan rasuah itu sebahigian dari apa yang disukai syaitan.

wahai pembaca blog. Allah mengurniakan manusia itu untuk berfikir sama ada baik atau buruk. dan pilih sama ada baik atau buruk. jadi pilihlah yang kebenaran.

ZorroTeam MALAYSIA 2020 said...

ESQ 165 ni pun cuma kursus MOTIVASI
menggalakkan kita orang ISLAM,yang dah terlupa mengingati Allah SWT,
supaya kembali ke JALAN ALLAH,
LILLAHITAALA......jadi tak ada apa2kalau kita ingat mengigati diantara
satu sama lain,lebih2 lagi dah mudah LUPA atau mula lupa kerana
asyik ingatkan kuasa aje.....
INGAT!ESQ bukan subjek Fiqh, Sejarah Islam,Usulludin,Tauhid dsb. Ia cuma kursus MOTIVASI saja!!

kr-nai said...
This comment has been removed by the author.
kr-nai said...

bukan ke ilmu ni hak ALLAH?? dan WAJIB di sebarkan?? korang x bersyukur kan.... ni ilmu ESQ dorang tolong sebarkan... same2 la dpt pahala!!! INSAF LA NK MAKI ORANG TUH!!! PIKIR SAKARATUL MAUT!! U-Ustz Muda-

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.