Saturday, January 9, 2010

Anwar Sembunyi Kat Rumah, Takut Kes Liwat

pilihanraya kini     2:41 PM    


Slogan fahaman sosialis yang hampir dengan fahaman komunis berlegar di ceramah-ceramah Pakatan Rakyat antaranya ‘negara berkebajikan’, ‘kerajaan rakyat’ dan ‘ketuanan rakyat’.

Tak Dak Teloq. Sembunyi takut. Dia tunggu 25hb ni, kalau dia kena lokap baru nak demo kat Masjid Negara

1 comments :

Anonymous said...

Kempen pilihanraya satu kejahatan saya yang bukan orang politik rasa mual nak muntah fitnah bermaharaja lela ini macam kes zaman Melaka diperintah oleh Sultan Mahmud dan bendahara Tun Mutahir. La ni lagi dahsyat... sebanarnya hambo raso kalau orang kata Anwar Ibrahim tu buruk buruk lagi orang yang keluarkan cerita ni kat blog pasai ape dia tak takut Allah ... fitnah tu kan lebih besar dosa lebih dari membunuh... buka aib orang tu pun serupa dok kata dia sondoi jubur orang ko nampakke kalau dengar cakap tak boleh hukumnya fitnah sudah-sudahlah tu .... kan dah kata pemimpin akhir zaman pemimpin yang jahat-jahat... mana ada pemimpin yang baik kecuali pemimpin yang ulamak... fikirlah sendiri yang ko nak pertahankan kenapa kenapa buta mata buta hati kalau taksub macam jahiliyah lah

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.