Saturday, April 17, 2010

PAS Jadikan Masjid Hotel Kos Rendah...Tolol PAS

pilihanraya kini     6:04 PM    





Beginilah rupanya keadaan Masjid Kuala Kubu Baru. Apabila puak-puak PAS & PKR menjadikan rumah Allah yang suci ini tak ubah seperti rumah tumpangan. Boleh buat sesuka hati mereka. Inikah Islam PAS? Ini baru penamaan calon. Belum lagi pilihanraya yang sebenar. Aku Pasti ramai lagi pengikut-pengikut HAM-PAS akan menyerang masjid-masjid sekitar Hulu Selangor dan dijadikan rumah tumpangan mereka...

MasyaAllah... Macam ni ke rupanya orang yang dikatakan memperjuangkan Islam. Tetapi pada masa yang sama menghina Rumah Allah... Alangkah sedihnya apabila melihat keadaan masjid sebegini...

Kepada Tok Garu Nick Ajisz, aku nak tanya... Berdosakah hukumnya jika mengotorkan dan menghina rumah Allah sebegini? Aku pasti Nick Ajisz akan senyap sambil bukak kitab Karut-Marut sambil cuba mencipta fatwa-fatwa yang memesongkan akidah...

Khalid Gagap, mengapa tak disediakan rumah tumpangan kepada pencacai-pencacai nko? Tak mampu ke?? Ataupun rumah-rumah tumpangan serta hotel adalah untuk mereka yang berpengaruh sahaja?

Wahai pencacai PAS sekelian. Buka mata korang semua... Buka hati... Tengoklah... Ini bukan gambar super impose... Ini bukan rekaan...

16 comments :

yan17 said...

salam...bro kesian aku tengok gambar dia org tu.begini la nasib si pencacai.

Anonymous said...

busuk sangat bau militan2 niiii..mencemar masjid..comfem militan import nih..

Hashim said...

ooi gampang....gambar jemaah iktikaf dlm masjid pun hang nak buat isu....pergi mamposss umno.

AntiHamPASpispus said...

demi islam.kotorkan masjidpun xpe.asalkan ahli pas xdehal.

Anonymous said...

hashim habeeb...ko kan paki..masjid kat pakistan boleh buat ini macam ka???gelimpang macam tuuut...

Ulamak Terompah said...

Jemaah PAS bahlol!

panglima said...

org PKR semua dok hotel
balaci duk masjid...

kerana politik kena main semuanya

sumsum said...

bla la hashim ko kan bangla masuk pas.aku tau ko pencacai ditepian cam sampah di tepi longkang.org PAS xberape nak layanko.sebab tu dtg menyibuk kat sini.HamPAS mokhtar aljubri betul la ko ni.

Anonymous said...

PAS for all
Israel for all
PAS untuk semua termasuk pelacur Eli Wong, komunis DAP, kaki bontot, kaki arak, kaki....... Amal Jariah=Rasuah

Dah perangai Baka Bahlol......

Dalam masjid pun separuh telanjang !!

gondrong. said...

pergi blajar Islam dulu, pas tu baru komen...
kalau stakat blajar ugama Islam sampai Tadika je... jgn nak mengomen lebi2... takut sesat nanti...

lu pikir la sendiri...

Anonymous said...

Kita dilahirkan mengikut keturunan/bangsa mak ayah kita- kalau mak ayah kita melayu - maka melayulah kita - bila pula kita menjadi ISLAM - jangan ingat kita melayu kita ISLAM- Oleh itu marilah kita menjadi ISLAM sebenar jangan ashik nak

Anonymous said...

saya dapat A1 agama islam SPM.blehla komen ye.mmg masjid ni pusat aktiviti masyarakat.tapi bukan tempat tidur utk seminggu.kebersihan dan kesucian masjid harus dijaga bukan menabur fitnah dan baling telur busuk macam PAS kat perak.Jgnla mengaku parti Islam pastu menimbulkan kebencian kpd seseorng atas dasar politk.Tak payah gi mesir nak komen pasal perangai hipokrit PAS.Islam mereka adalah sekadar ritual bukannya spritual. Rajin gi masjid tapi kuat fitnah psl politik.Tu tak campur sifat takbur dan bongkak lg tu.

Anonymous said...

Hashim : Ini kah cara beriktikaf dalam masjid secara mana yang di sarankan oleh Islam? Cuba perhati gambar berkenaan dan sekiranya mata menghadapi masaalah...sila guna kanta pembesar... Segala amalan atau perbuatan didalam Islam ada tertib nya....Saya harap Hashim dapat membuka semula buku-buku agama dan carila bab adab memasuki masjid dan cara beriktikaf di dalamnya.. Moga Allah buka pintu hati tuan..

Anonymous said...

lol. Ini pun jadi isu ke. Rasanya program dakwah pun ramai ahli tidur masjid, student banyak buat program tidur masjid, tabligh tidur masjid, musafir tidur masjid. Tak payahlah politikkan benda ni. Sebabnya siapa yang raise isu ni macam double meaning je. Macam menghina pendakwah pedalaman, tabligh dan students je. Saya bersama IDIP institut dakwah islamiah perkim dulu, everytime buat tour, semua AJK dan peserta tidur masjid begini.

Bukan nak cakap saya kaki masjid, tapi kalau siapa biasa ikut dakwah, ikut jemaah, benda ni normal. Janganlah kronik sangat politik tu.

Saya bukan nak menyokong encik hashim, tapi siapa yang biasa ikut program qiyam, peserta niat iktikaf akan tidur dulu ramai-ramai begini, then bangkit malam untuk qiyam. Kalau berjaga tu taklah dikira qiyam.

Ambil gambar pukul 4.30 pagi, mmg semua orang tengah tidur. Why u guys so sarcastic.

pkr said...

NI LAH PENCACAI UMNO...x yah ckp psl masjid...skrg ni nape Bn halal kan judi sukan ha???kata negara islam tapi rupe negara yahudi jew...mcm ni aq nk dok kt negara arab lgi bagos...malunye jd rakyat malaysia....

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.