Monday, September 13, 2010

BENARKAH PEGUAM HINDRAF BUNUH SOSILAWATI ?

pilihanraya kini     8:19 AM    

KORANG MEMANG HARAM JADAH..BUNUH ..CURI..BAKAR JADI ABU..MEMANG BANGSAT PUNYE ORANG....MEMANG ORANG MACAM KORANG NI PERLU KENA AJAR DENGAN HUKUMAN BERAT...BULAN BULAN PUASA KORANG BUAT KERJA HARAM JADAH NIH...BANGSAT PUNYE PEMBUNUH...KRAGGHHH TUIHH


pertanyaan.benarkah peguam yang jugak ahli majlis peguam iaitu dato patmanathan dan 8 orang india terlibat membunuh sosilawati dan 3 rakannya ? ini alamat lawyer anak haram ..no 51 jalan kemboja 33 off jalan sultan ahmad shah..

jika benar, memang siallah ahli bar council ni ! sundalan betul korang ni ,mana pergi suara setan pejuang demokrasi pas,dap pkr ! kenapa senyap syaitan ! barua .kalau melayu yang buat korang bising macam kes pengetua johor, tapi bila india bunuh melayu korang senyap..kepala bapak korang la barua demokrasi... ! kepala hotak korang la pakatan !

SEGERAKAN SIASATAN..INI KES BUNUH. AYUH SELURUH BLOGER, KITA DESAK KERAJAAN SEGERAKAN SIASATAN,DAKWAAN DAN PROSES PENGHAKIMAN...AKU SERU BLOGER BANTU PERJUANGKAN NASIB SAUDARA KITA YANG TERKORBAN !

BACA LANJUT KAT GAP

15 comments :

Anonymous said...

Kaum Blogger nak desak apa kejadahnya KERAjaan tak akan peduli.. kecualu puak2 Hindraf. puak Pembangkang..mgo pembangkang jika buat demo atau mendesak KERAjaan KERAjaan akan dengar...Kau pun tahu mangsa pun banggsa melayu..kerajaan pemimpin pun melayu..jadi semua berdiam diri.. dan ramai yang akan bela sundal2 pembunuh ni..akan di Nobatkan sebagai HERO ....apa pun Pak Lah Tahniah kerana Kau lah semua ini bermula KERAjaan jadi paling Lemah dalam Sejarah Malaysia....

Datuk Seri Annuar Ibrahim adalah dalang sebenar disebalik pembunuhan ini.

aku stuju dgn pandangan ko.. sememangnya puak2 pembangkang ni mmg berkokok dan menyalak bila TBH dan KUGAN.. PAS masih xtahu diri kena bohong dan kena tipu hidup2 oleh puak kafir harbi ni... skang mn DSAI, mana bar council, xkan xbgi pandangan apa2 kot??? vote for UMNO and Perkasa.. tolong bela dan hukum gantung dan bakar smpai hitam org2 ni..

samyk313 said...

dah hitam dah orang india tu...kita bakar buat macam bakar satai..lepas tu kita hangitkan jadikan abu depan khalayak ramai..baru puas hati

Anonymous said...

umno babi

Anonymous said...

Serupa le loyar-loyer puaka ini memang kaki pembohong, putar alam...macak anak beranak karpal sing...tak betul jadi betul...salah jadi tak salah...mereka bukan perjuangkan kebenaran....sebab itu kita islam ni tak berapa galak anak jadi peguam...tapi satu keperluan untuk tipu lawan tipu...

Anonymous said...

classicthinker adalah pukimak tolol bodoh tahap terbangang hasil keluaran produk cap umngok :)

Anonymous said...

Apa lah punya bahasa ni. Patut pun UMNO kalah kalau kaum2 nya sedemikian budi dan bahasa. Nampak sangat mentaliti rendah. Pergi balik sekolah masuk darjah satu. Itu lagi berfaedah. Saya pun UMNO tapi malu lah dengan bahasa biadap kau orang ini.

Anonymous said...

Keling ni semuanya sial! Ingatkan kulit je hitam rupanya hati lebih hitam patutlah Tuhan jdkan korang hangus rupanya kau semua memang layak mcm tu! Sdarlah keling2 parya! Korang semua pd aku ni lbh buruk dr sampah kat malaysia ni! Semua keling anjing sial!

Anonymous said...

Nampaknya ahli fuckatan rakyat memang lebih bodoh daripada babi terutamanya ahli Parti Ajaran Sesat(PAS) yang dok makan najis DAPig sampai jualan tisu tandas merosot. Yang satu lagi,Punggung Kena Rasa(PKR) tak peduli apa2 pun,kecuali punggung teruna aje.

komen yang macam HARAM dari budak Pakatan ni yang BODOH..korang memang HARAM

Baik korang sedekah ALFATIHAH buat Sosilawati.

Anonymous said...

Melayu ni semuanya sial! Ingatkan sembahyang 1 hari 5 kali.Tapi ini hasilnya bila kutuk orang lain.Puasa pun tak guna.Bukan makin baik tapi jadi macam ini.(Komen dari Keling)

Anonymous said...

Ehsan.
Salam dan al-fatihah buat keluarga mangsa. Trajedi pilu ini dari pandangan mata asli kita boleh mengujudkan hasil kurang jelas. Ia akan mengujudkan tuduhan yang tak terkawal sehingga membabitkan kaum dan juga fahaman politik yang menjadi kurang tepat. Sekiranya seseorang ehsan itu dapat mengunakan sumber mata hati, (pusat ilmu), akan didatangkan ilham dengan kefahaman. Janganlah kita tertipu dgn apa yang kita huraikan dari sumber mata asli kita yang kurang tepat untuk menilaikan sesuatu kejadian. penyelesaian sesama kita yang masih lagi hidup amat penting
untuk diteruskan.

Anonymous said...

kes terbaru dera amah di penang..
puak mane bikin..di lecur dan dirogol..betul2 taik ganster puak ni.

Anonymous said...

Melayu lagi sial sampai dengan anak sendiri pun nak pun anak...lagi teruk dari anjing..binatang pun tak buat cam tu. PM pun melayu juga yg di bunuh org dengan bom apa cerita...itu lagi teruk dari bakar mayat.
Melayu sedar la diri...pikir dulu sebelum beri komen. (komen dari keling) aku lagi suka kau panggil aku keling... keling turutan dari empaya kalinga yang bertapak di sini sebelum kau org melayu...

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.