Wednesday, September 15, 2010

Justice For Sosilawati

pilihanraya kini     11:46 AM    



justice for Sosilawati..JOIN RAMAI RAMAI

TEO BENG HOCK MATI...KORANG MENYALAK SAKAN

KUGAN MATI..KORANG MAKI HAMUN POLIS
AMINURALSYID ..KORANG KUTUK POLIS

SOSILAWATI KENAPE DIAM...????? CELAKE PUNYE PEMBANGKANG...AKU DENGAR CERITA PEGUAM TU AHLI DAPig...TANAH YANG DIJUAL TU ADA KAITAN DENGAN KERAJAAN NEGERI SELANGOR...SIASAT JANGAN SIASAT..PUAK PUAK NI MESTI ADA KAITAN DENGAN GENGSTER RUMAH URUT DAN ALONG DI SELANGOR NIH...

4 comments :

Anonymous said...

KEPADA Juak-Juak Fuck'atan All- BONTOTI, mana hangpa punya jantan.
Geng yg dok berguling atas JALAN RAYA mana dia????????

Anonymous said...

Nak kena tahan polis bawah akta hasutan atau ISA wat je la. Tu isu keling. Bukan isu politik. Keling ada orang jaga. Nak tau sape jaga? Undilah BN. Untuk KEBANGSATAN KELING-KELING. Engkau ingat Najib nak jadi PM 2/3 hari je? Kalau takde keling, sape nak undi BN?

Anonymous said...

Kalau ke pekan batu pahat ada ke kedai pilihan dapatkan keris yang bermutu tinggi.... nampaknya kau tak ada bersama dengan keris kau. Kau panglima apa tak pakai keris. Keris d bendera kuno dah d rampas dengan rakus. Tinggal 1. angkara rebutan mengharamkan kuasa. , tak nampak pulak ada pilihan kedai melayu yang offer jualan keris d batu pahat. Kalau kau gelarkan diri kau panglima batu pahat yang tak mempunyai keris? Maka, mengikut adat melayu kuno, ia tidak layak d panggil panglima, ia akan d gelar kadam yang kurang ilmu dan d bolehkan menjadi budak suruhan . Betulyak lah tu, kau tulis kau ni pencacai seumur hidup. Valua hidup kurang / kabur dan tak jelas.

Anonymous said...

Yg bekas adun dgn pembantu dia mati tembak menembak kat highway tu payah le heboh heboh, yg bunuh dan kena bunuh memang puak yg satu tu...dari dulu lagi perangai ganas tak habis habis..lagi mau cakap banyak konon

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.