Saturday, January 29, 2011

Meliwat Di Labis

pilihanraya kini     9:49 PM    

Dengar sini Tuan-tuan dan puan-puan..., saya bukan nak tipu masyarakat di Labis ni...., saya cuma nak membohong jeee.... Hehehehe...

Hidup Anwarrr !!! Anwar for next PM !!!! Kami sokong manusia anugerah Tuhannn !!! Bohong pun takpa.., kami tetap percaya sampai bila-bila.... Take Beerrrr !!!

Huuuu..., bagus sungguh lembu-lembu ni semua... Nanti sat hangpa... Aku kencing sekor-sekor biar sampai kuyup.

 Mana pernah saya main bontot.. Saya cuma gesel-gesel je tuan-tuan... Percayalahhhh.. Wikileaks tu tipu semua.. Singapore pun tipu jugak... Israel je yang betulll.... Hahahaha...

Sekarang ni saya dah kawan dengan Nik Aziz.., dosa saya semua dah diampun sebab saya kawan dengan PAS. Tuan-tuan kena percayakan saya.. Saya tak tipuuu... saya nak bohong je niii... kehkehkeh...

Lu orang semua kena percaya cakap Anwar aaaa... dia sudah janji sama wa jawatan Menteri kalau dia jadi PM nanti... Lu orang semua jangan hampakan harapan saya aaaa.....

Apa kejadahnya lah dorang ni dok membohong... Boring giler aku duk di belakang ni... Dah lah 300 orang jee yang datang ceramah... Tu pun campur petugas parti bulan..., campur RELA.., dengan campur Pertahanan Awam... Mana orang Labis ada kat sini...

Lu orang semua jangan main-main haa... Gua nak jadi Menteri Besar ini negeri tauu... Lu mesti undi sama gua nanti haaa....

Kerajaang Perpaduangg.... Kerajaangg Perpaduanggg... ZZzzzzZZZzzzZZZzzz....

 Saa...yaaaa.... Khaaa....Lidd Ibbbb...raaa..hhh...him.... Saa...ssaaa...saaaya... Mmm..mmen... ttteeerr...terrri Bee...beee...bee.. sssar... Seee...seee..sseee.. langor.... (ehh...bila nak habisss daaaaa..)

(Selepas setengah jam....) Saa....ssaa...yyya.... mmeenng...ucap..kkk...kkan.... ttt...tterima.. kk..kkaasih.....

 (gua pun blah terus sebab malas nak tunggu dah si gagap ni berucap.. Tunggu pun tak guna baiii sebab gua asyik gelak jee sampaikan semua orang kat situ asyik tengok gua... sebelum jadi perkara yang tak diingini... baik gua angkat kaki dulu....Hahahaha..)

3 comments :

zethro said...

Ahahaha. Nice one bro! Keep it up! Kasi balun sama itu Pakatan Rakus!

Anonymous said...

Boring betul Haji Hadi tengok bontot Khalid Gagap...

M.A.F.81 said...

Hahahaha... Smart bro lu punya lawak.. Keep it up Bro!!

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.