Saturday, January 14, 2012

ANWAR KATA ORANG HINA DIA LEMBU

pilihanraya kini     11:30 AM    



ANWAR SUDAH MEROYAN..MEROYAN DAH AL JUB NIH
DIA KATA DIRINYA LEMBU HUH

3 comments :

Anonymous said...

bagus le tu kan hebat bang non dah jadi pooojaan hati muslimat PAS kah kah bila Bang Non pancut nak bagi sampel DNA bole le muslimat PAS lap kan totey bang non....sian jijah yee...kah kah...pada muslimat PAS lap jer tau jangan lebih lebih...orang PAS ni yang bertudung dan berjubah bukan boleh caya sangat...kaki toron je....tak pe nanti tok guru adjust masuk syorga kah kah

Anonymous said...

memang anuar binatang..menduakan isteri..main binin org.main buntut sasama jenis..bukan lembu lagi..tapi binatang.

Anonymous said...

peergh ayat power anwar mesti cakap perdana menteri negara tu nak bincang le ape le memang ayat power pada ahlul bangang PAS...dia mesti auta semua perdana mentari nak bincang dengan dia ...bang non lu sapa nak bincang-bincang mereka ade penisahat negara masing lu sapa bang non....

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.