Berita Anda
Monday, May 14, 2012

8 comments:

Anonymous said...

penceramah ni orang gila, biarkan dia nak kata apapun, asalkan kita buat kerja dengan jujur dan ikhlas. syabas pdrm.

Manusia Kerdil Disisi Allah s.w.t said...

Apalah meroyan Penceramah tu!! Islam apa ke benda mengelar sesuatu organisasi dan seseorang dengan gelaran yang tidak baik.
Baru nak berdoa bersungguh-sungguh untuk mintak Allah lakhnat PDRM?? Agaknya sebelum ni doa main-main kot?
Bagus gak berdoa bersungguh-sungguh kepada Allah s.w.t semoga menurunkan lakhnat kepada musuh mereka (PDRM) tetapi jangan sampai doa lakhnat tu terkena batang hidung sendiri dah..le!! Biasanya orang yang difitnah lebih afdal doanya dari orang yang membuat fitnah.
Jangan lupa doakan sekali supaya Allah s.w.t tunjukkan kebenaran supaya menjauhkan Malaysia ini dipimpin dan diperintah oleh Manusia Yang Munafik dan Mengamalkan Cara Hidup Songsang dan berdoa juga untuk Allah s.w.t. menghapuskan segera dari muka bumi ini "Manusia-Manusia yang Memperdagangkan Kesucian Islam kerana kepentingan peribadi dan politik tidak kira dari Parti mana sekali pun".

Hj Zack said...

kenapa gambar DS Hj Abd Hadi, tapi suara orang lain?
Anyway, nice try...

Anonymous said...

Aku halalkan duit cukai yang aku remitkan pada LHDN untuk bayar gaji polis yang jalankan tugas dengan ikhlas & amanah... Bukan semua duit cukai tu datangnya dari semua rakyat

Anonymous said...

saya kasihan kepada penyokong Pas. Terang terangan Pas tidak mendahului bangsa sendiri didalam hati mereka kerana tentang bangsa dia menyebut bangsa Cina, bangsa India dan bangsa Melayu 1.21. Apalah nak jadi pada bangsa Melayu.

Saya berharap mereka mereka ini kembalilah ke ajaran Islam yang sebenarnya. Sedarlah ceramat tersebut adalah satu fitnah dan pembohongan.

Anonymous said...

cuba korang tengok muka penceramah tu
air muka dia maca setan kan....
patutnya masa orang tuh dok syok ceramah tu...polis datang berdebat...
baru padan muka dia orang....
wahai polis2 seluruh malaysia..KALAU ORANG NI DATANG BUAT REPOT..JANGAN DI LAYAN.... SEBALIKNYA TUNJUK VIDEO CERAMAH NI

Anonymous said...

adoi...(sambil geleng2 kepala)

Anonymous said...

Polis anjing..Pas PELACUR MURAHAN.nIK AJIS BABAK AYAM..MAK BAPAK NIK AJIS ULAR DAN ANJING GILA..nIK AJIS HARUS DI SULA DARI BUNTUT DAN KELUAR PAI KA MULUT,