Wednesday, July 11, 2012

ANWAR JANJI NAK TURUN MINYAK DI SELANGOR

pilihanraya kini     1:00 PM    


5 comments :

usin said...

cam haram punya janji. kenapa tk bagi free je, senang cerita. hoi nuar, aku ingat lagi janji ko personel dgn aku masa ko menjawat menteri pelajaran. aku dh buat appoinment nk jumpa ko kt opis pasal masalah personel bini aku. bila aku, bini aku dan pak mentua aku pegi ke kementerian pelajaran, elok je ko outstation sedangkan aku beratus kilometer nk jumpa ko. hampeh. kalau sibuk tak payah janji la.... kalau tak mampu jgn gatal nk janji mcm2. ko janji je dgn tiang letrik....dooo

Anonymous said...

Ade satu janji lagi yang Al-Juburi tu tak tulis dalam banner...

iaitu "Merakyatkan ChinaDoll di Selangor"....

Anonymous said...

Raja rasuah nak hapuskan rasuah muahaaaa. Janji engkau nak bagi orang tua 60 ke atas dengan elaun belum tertunai dah buat janji baru..baik pergi mampus

Anonymous said...

apa punya banggang anwar ni...dah perintah 5 negeri x habis-habis dok menipu rakyat. turun di 5 negeri dulu..bodoh punya anwar..dasar penipu.

Anonymous said...

jangan rakyat malaysia menerima nasib seperti penduduk kampung buah pala.

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.