meta charset='utf-8'/> MUSLIMAH PAS DESAK NIK AZIS LETOK JAWATAN | PILIHANRAYA KINI MUSLIMAH PAS DESAK NIK AZIS LETOK JAWATAN « PILIHANRAYA KINI

Monday, January 21, 2013

MUSLIMAH PAS DESAK NIK AZIS LETOK JAWATAN

pilihanraya kini     11:30 PM    


4 comments :

Anonymous said...

Ko pasti ke ni gambar tulen? Macam photoshoped aje. Kalau betul gambo ni tipu dan ko sebarkan melulu camni (kalau...), habihla ko kena melutut minta maaf kat dia kat akhirat esok. Mmg bukan ko yg buat fitnah tapi ko dah bersubahat sebarkan fitnah. takde beza... Takutlah dgn Allah wahai sahabat

Anonymous said...

sejak bila niki ajih tu tok guru?

geng pas sndiri je yg mandai taruk jawatan kat orang tua tu.padahal bukannya ada apa pun.

berhala buddha lagi banyak ada la

Anonymous said...

Welkem to Kelantan darul Budda...

Anonymous said...

Où puis-je trouver des sites de blogs qui traitent de questions juridiques?

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.