Sunday, May 5, 2013

ANWAR IBRAHIM SIAP SEDIA LARI KE ISRAEL

pilihanraya kini     9:52 PM    



5 comments :

Anonymous said...

aku basuh berak 2 kali kah kah dakwat sah kekal berak aku yang ilang kah kah kah jenggg jenggg kuangg kuangg ahaksss kita tengok sapa yang jilat jubo lagi ahakss jam 1.40 am simple majority akahsss..

Anonymous said...

aku basuh berak 2 kali kah kah dakwat sah kekal berak aku yang ilang kah kah kah jenggg jenggg kuangg kuangg ahaksss kita tengok sapa yang jilat jubo lagi ahakss jam 1.40 am simple majority akahsss..

Anonymous said...

Amount pilihan tu semua tipu , maklumat yang diberitahu Dari watarwan ... Black market . Malaysia apa pun rasuah . Banyak orang pun tahu, 5 kotak tickect pilihan raya hilang . Ask the CEO s?r explain. When talking tergagar . Muka macan dapat banyak rasuah

Anonymous said...

memang pun..celik lah cikit...nak bagi minyak turun, tak nak...pendidikan percuma tak nak..nanti if barang naik..jangan nak mengeluh...lepas ni mesti semua naik..nak cover balik pilihan raya nyer kos..

Anonymous said...

pilihanraya sudah abis. kalu ada yg tak puas hati, spr bg ms 21hari selepas mgundi(5mei). kmukakan bukti yg logik & kukuh. jgn duk mgata, mhina & mnuduh sesama kita. kita ada agama. ksabarn lebih penting dlm diri manusia. setan tggu ms utk mgawal diri kita semua. azab di dunia hnya smentara, tetapi azab di akhrt adalh slamanya. syurga & neraka mnunggu kita semua.

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.