Monday, May 13, 2013

DAP DAPAT KERJA SERVICE KAPAL BERJUTA JUTA????

pilihanraya kini     11:49 AM    


4 comments :

Anonymous said...

Banyak lagi tender kerajaan dapat kat org DAP. KPKK pun banyak.. Bukan sebab diorang bagus tapi pegawai pengurusan perolehan bocorkan salinan dokuman tender sebelum tender keluar, pada syarikat cina.

Syarikat yang dapat tender milik melayu kelantan (bumi), tapi yang buat kerja cina DAP. PAS dan DAP bergabung gasak duit tender kerajaan. Yang busuk nama menteri dan ksu..

Dalam kerajaan banyak tali barut..

Anonymous said...

AMAT PENTING BUAT KERJA PEMBERSIHAN UNTUK ELAKAN ANASIR KIANAT

bob Matcha said...

jgn hanya tgk pada menteri, sampai bila rasuah tak habis, sbb ape, ramai yang mencemar ni berjawatan dari ketua jabatan ke bawah... mereka2 yang berada di bahagian perlaksana yg banyak korup... tu sbb, tukar lah parti mana pimpin pun, rasuah tetap akan tak terhapus selagi taik2 ni tak dihapuskan....

Anonymous said...

Tak kira..dancing ka.. Roket ka.. Bulan ka.. Sabit kembar ka.. Kalau tengok gambar rimau.. Hancus.. Tapi yg malu org islam.. Hidup parti KITA!!

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.