Thursday, October 31, 2013

#PRKSgLimau: Ustaz Fathul Bari sertai PKR?

pilihanraya kini     5:08 PM    



4 comments :

Anonymous said...

Ini apa yang Azeez kata bila Astro Awani interview ;

"Susu pekat tersebut adalah untuk kegunaan jentera pilihan raya kecil yang berkampung di Rumah Baling. Saya tidak tahu bagaimana ia boleh terlepas." jelas Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim ketika dihubungi Astro AWANI.

Susu pekat tersebut dikesan telah pun luput tarikhnya pada 26 Oktober yang lalu dan ianya dikatanya mengejutkan penerima berkenaan. Tambah Azeez lagi,

"Sekiranya susu pekat tersebut telah pun luput tarikh, buangkan saja. Ia bukannya untuk dijual. Lagipun secara teknikal barangan dalam tin walaupun telah luput tarikh ia masih boleh digunakan dalam tempoh dua minggu lagi."


Punya nak menegakkan benang yang basah Azeez bagi macam-macam alasan . Tak sakit hati ke ? Dia siap kata kalau susu tamat tempoh buang saja , soal nya pasal buang atau tidak , ni buat apa lu nak aniaya orang-orang kampung dengan tak periksa lebih dahulu tarikh luput ? Nak glamour pun berpada-pada lah ... nak tunjuk lu warak , bantu orang-orang miskin , dan macam-macam propa la, lu ingat orang tak tau ka dengna lakonan. Sudah-sudah lah Azeez , ramai yang sebenarnya makin meluat bila lu dapat jadi Pengerusi Tabung Haji tu ... lu jilat PM kuat, bukan orang tak tau..

http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/10/azeez-rahim-walaupun-telah-luput-tarikh.html

Lu marah-marah apasal...bg aku susu pekat TAMAT TEMPOH tu klu diberi kepada penyokong2 PR tak de masalah...sbb penyokong PR klu bg barang yang ELOK pun bukannya tahu bersyukur pun salah2 dapat maki je....reti pulak kau klu org bg barang rosak kau marah...menyalak...tp bila orang berjasa...bg barang elok...duit...apasal TAK RETI BERSYUKUR...DASAR PENYOKONG PR...ELOK DAN BURUK SAMA AJE....KERJA MEYALAKKKKKK JE...

Anonymous said...

setuju kepada
Anonymous October 31, 2013 at 5:38 PM
bg barang elok, x reti nak menghargai, bg barang x elok, marah pulak. Kalau dah tau x elok buang aje lah. susah sangat.....

Anonymous said...

puak2 haram ni memang bangsat..apa saja yang boleh dijadikan modal akan mereka jaja walau sekecil mana pun..akan dikorek dimana2 saja..apa sumbangan kau untuk negara dan rakyat selain dari sikap buruk kau tu..

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.