Friday, March 14, 2014

#PRKKajang: Wan Azizah cakap besar

pilihanraya kini     2:00 PM    



Calon PKR, Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail mendakwa Barisan Nasional (BN) tidak mampu mengalahkannya kerana masyarakat Cina menyatakan sokongan tidak berbelah bahagi terhadapnya.


Jelasnya sudah tiba masanya untuk BN berehat daripada arena politik tanah air, justeru langkah  pengundi Kajang ialah dengan memberi kemenangan kepadanya ini sekaligus memberi 'signal' kepada BN bahawa parti itu sudah tidak diterima lagi.



"Negara sudah teruk, di mahkamah kita tidak dapat pembelaan. Semua barang naik, tol naik, kangkung naik, oleh itu kita perlu buat sesuatu kepada negara.



"Perkara ini, saya seorang tidak boleh, kamulah (pengundi) Kajang tolong bersama-sama saya. Beri 'signal' kepada BN, bagi mereka rehatlah," katanya ketika ceramah di Sungai Chua.



Oleh itu, jelas Wan Azizah rakyat Kajang harus berani 'menyuarakan' bantahan mereka terhadap BN menerusi peti undi nanti.



"Kita harus berani lakukan perubahan, berani menentang kezaliman," katanya.



PRK  Dun  Kajang pada 23 Mac ini bakal menyaksikan pertandingan satu lawan satu antara, iaitu Wan Azizah dengan calon BN, Datin Paduka Chew Mei Fun.



PRK Kajang diadakan susulan peletakan jawatan secara mengejut penyandangnya Lee Chin Cheh, pada 27 Januari lalu.

3 comments :

Anonymous said...

berehat la jijah ...
awak tu dah tua .. kalo lelaki tak apa tapi kau tu pompuan
duk umah .. jaga anak menantu .. jaga cucu ... yang yang lebih penting jaga la penampilan diri .. tambah la mana yg patut terutama tempat2 yg dah kecut
soal "persembahan" jangan dilupa .. pelbagaikan variasi jangan duk hidang benda yang sama jer ... baru la laki kau tak cari yang lain ... faham ????

Anonymous said...

NO to peliwat and boneka peliwat.......

ajai62 said...

Assalam Bro

Apa nyonya tua ni membebel... apa yg nak diubah...apa yg nak disignal... bukan KAJANG ni kawasan perintah PKR ke... Janganlah tunjuk yg awak tu bebal sangat... sudah2lah tegak kan anu Anwar tu hujung-hujung keorang lain juga yang dia sondol....

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.