Wednesday, June 3, 2015

Aksi Panas Fathia Latiff Dalam "DARAH PANAS"

pilihanraya kini     11:57 AM    


Pengarah filem Darah Panas, Arjin Uppal menegaskan kontroversi kononnya terdapat adengan panas aktres Fathia Latiff  dalam karyanya itu bukan sengaja dicetuskan.

fathia2

Arjin berkata, sebagai seorang pengarah, dia tidak akan melakukan perkara itu apatah lagi memalukan pelakon-pelakonnya dengan kontroversi yang tidak berasas semata-mata mahu meraih perhatian.

“Oh tidak… Saya tidak akan mencetuskan kontroversi yang boleh memalukan pelakon saya demi meraih publisiti murahan.
“Itu bukan cara saya dan kontroversi yang timbul adalah perkara yang tidak patut menjadi bahan cerita orang ramai,” katanya kepada mStar Online.

Arjin ditemui pada majlis pra tonton filem Darah Panas di TGV One Utama di sini pada Isnin.


Poster filem Darah Panas. Dari kiri Adam Corrie, Sofi Jikan, Fathia Latiff, Sharnaaz Ahmad, Jalaluddin Hassan dan Aznah Hamid.

Selain Fathia, turut hadir pada majlis itu ialah Adam Corrie, Sharnaaz Ahmad dan Sofi Jikan. Baru-baru ini, Fathia meluahkan rasa bengang dengan sebuah portal yang dikatakan telah menjatuhkan maruahnya dengan menggunakan tajuk ‘Darah Panas Papar Fathia Tanpa Seurat Benang’.

Laporan itu menyebut Fathia dikehendaki tampil ‘bogel’ dalam filem terbaharu melalui kaedah teknik kamera. Lebih teruk lagi foto seorang wanita separuh bogel pula tersebar kononnya ia adalah Fathia ketika terlibat dengan penggambaran filem tersebut.

Sementara  itu, Arjin berharap, masyarakat tidak terlalu cepat salah anggap berhubung gosip tersebut kerana tiada babak melampau yang dipaparkan. Bagaimanapun Arjin berkata, dia sedikit kesal apabila pihak Lembaga Penapisan Filem Malaysia (LPFM) meletakkan filem tersebut bagi tontonan kategori 18SG.

“Saya rasa ini tidak keterlaluan dan ia boleh ditonton oleh semua lapisan masyarakat. “Tambahan pula LPF hanya memotong 45 saat bagi beberapa babak filem itu.


Arjin Uppal

Bagaimanapun saya perlu  terima perkara itu dengan hati terbuka dan berharap agar filem ini dapat mengumpul penonton yang ramai,” tuturnya. Mengisahkan Syahana, seorang gadis yang berpegang pada agama, namun bercita-cita menjadi seorang model muslimah kerana terpengaruh dengan video di laman sosial.

Syahana berkenalan dengan Fandi melalui laman sosial dan meminta bantuan Fandi bagi mencapai cita-citanya.Syahana menyatakan hasrat kepada keluarganya, namun ditentang ayah dan abangnya. Syahana tetap mahu meneruskan cita-citanya, lalu mengambil keputusan melarikan diri ke Kuala Lumpur.

Setibanya di ibu kota, Fandi membawa Syahana ke dunia pelacuran. Darah Panas akan menemui penonton bermula Khamis ini.


1 comments :

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

© 2011-2014 PILIHANRAYA KINI . Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.